Monday, November 23, 2009

hidup ku hari nie...

bismilahirohmanirohim...

hidup ku hari nie penuh kebosanan...huh??...sbbnya aku x tawu nk bt aper...haha...last2 aku kmas lew umah smpi jdik clean n clear...cerah mata memndng...mak aku blik pon nti msti tsyum lebar...hehe...aku brsma zaty jln2...kmi ngdap tv...mkan air...mnum mkanan...wa msak sendili ooo...haha...sapa nk rsa??...sila2 lah dtang ke rumahku yg beralmat..........................
hehe....n yhen ptang tdi ku da ltihan netball...insyAllah...5 ribuln nti kmi lawan...dy mcm bwah jrk or JIM..jemaah islam malaysia...aku g ngan zaty nek mtor rempit smpi tkuaq tyar...haha..akhirnya smpi jgak kt c2 dlm linkungan kul 4.03 minit ptg...aku ngan zaty tgu d tmpt yg slah...tgu punya tgu...muka sorg pon x nmpk...pas 2 plak...prut zaty plak meragam...aduh,mak!!!...helo2...woi...mai amik aku kt jawi...da x tahannnnnnnnnn...gitulah rintihan yg ku denga dari mlut kwanku sowg 2...hak2...ciyn aku tgk...adew ker dy baling bola punya kuat n jauh n aku trpksa bt marathon nk mngkapnya balik...ciyan akukan...sob3...huhu...awai2 da xcersice...hek2...n then...bru lah prasan...upanya aku clap tmpt...hahaha...pdan muka aku...kuh3....mser maen 2...perh..dah lew bru pas ujan...1kali mau jatuh...2 kali jatuh trus!!...hahaha...sakit gler...smpi skg..dah lew x dew saper kt umah...malangnya nasibku...huk3...huhu...dlm kul 6lbih aku blik.....mser nk lintas 2...aku rsa dirku ini mcm ayam plak...hahaha...taw npa??...kereta 2...fuh...hancur aku klo hati2...hk2...demikianlah kisah ku pda hari nie...ma'salamaa.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...