Thursday, December 30, 2010

~ASPURI DIHATIKU~

SALAM....rini aku nak cita skit psai aspuri nie....actuly..aku rndu gila kt aspuri...kat kwan2 n adik2....hampa sumalah penceria hatiku..huhu...



 nielah mnusiakan....bila duduk umah...tringat kt ostel...bla dok ostel...tringat kt umah...mnusia x pnh bersykur..tpi..alhamdulilah...aku redha dn bersyukur segala2nya dah habis...kdang2 aku asa cam x cya yang aku dah beh skolh..huhu...tpi...aku knlah trima hakikat yg aku makin tua....TUA??...hakhakhak....ya3...aku makin TUA.....so...aku kna trima hakikat..huh!

                                                    nie lah rupa asrama aku yg tercinta
                                                               nie adek2 form 3 aku :)

                                                                      nie adek2 form 1



                                                                      adek2 form 3
                                   waden2  yg sedang makan nasi lemak mak aku dan laksa ain...huhu


                  nielah my best3 fwen...suka dan duka dikongsi bersama.org pgil geng tudung labuh..hak3...~
                                                nie ust nik dgn wifenya dan wafa yg chumil :)




                                              yag bju oren tu adek dorm aku yg gila2....huhu
                                                  aku muka cam ngapa g..hahaha



                                            form five!!!...luv u alll!!


                                                                      adek2 form 2
     nielah geng yg suka pgil nma alang kuat2...cntohnya...klo jumpak..kat mna pon...depa akn              ckap..'alaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggg"...rmai2...hak3....
                                                                         adek2 form1
                                                 nie adek2 aku yg aku ska menyembang :)




mereka suma nie lah penghibur aku ketika aku susah....pnah buat aku hapy...mrah...sedih...teruja...gelong...migrain...cukup package..hahaha...aku akn merindui aspuri smksn..
xdak asrma sehbat ASPURI..hahaha

~ I LUV ASPURI~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...