Tuesday, December 13, 2011

part 1 : cara nak ingat mati paling senang !

bismillahirohmanirohim.. ^^


cara 1 :
sila ke dapur gas rumah hampa dan bukak api tersebut...kemudian..letakkan tangan hampa disitu selama mana yang hampa rasa mampu..kalau tak mampu..fikir balik...api neraka ber 100++++ lagi panas dari nie..yang nie pon dah tak mampu...mcm mana dekat neraka nanti ? cakap dalam hati..tu pon aku nak sombong dengan Allah lagi ? :)

cara 2 :
sila panggil kawan hampa sorang...lepas tu suruh dia pegang rambut hampa...dan tarik sekuat hatii ! yeaahhh !
kalau rasa tak extrem lagi....korang gantung sendiri lah rambut tu kat kipas eh ? kalau yang nie pon dah tak mampu..tak payah nak tunjukkan rambut tu sangatlah kan...cakap dlam hati....tu pon aku nak sombong dengan Allah lagi ?


cara 3 :
pergi dekat katering kenduri mana2..habaq dekat dia.. 'saya nak pi pinjam kawah yang paling besar kejap' lepas tu balik dan masak air panas dalam kawah tu penuh2 ye...then dh betul menggelegak...hampa pon buat stunt masuk dalam tu noh...kalau tak tahan panas air tu....cakap dlm hati...'tu pon aku nak sombong dengan Allah lagi ?


banyak lagi lah cara...nie baru tiga...nanti lah alang ada masa alang habaq lagi cara2 yang best yang confirm hampa TAK boleh buat punya..tapi hampa boleh try....haaa..beza tuh :)

pstt: jadi apa2 aku tak tanggung eh :D

nantikan cara lain pulak nanti yer....
selamat mencuba !

4 comments:

  1. aku selalu sangat lupe, . . . hanyut dengan keadaan selesa, . . . . lupe keadaan diri ni . . . . . . . terima kasih, pasni kene sakit2kan diri selalu baru senang ingat, . . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..idea yang hebat...kadang2..saya pun klu lupa diri nie hamba..sakitkan diri mcm cubit sikit ke tangan nieh..dah sakit baru rasa..hhuhu :)

      Delete
  2. huhu penyampaian yg sempoi n mental tp de mesej...nice..tanx

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh..thanks...santai dan simple tu nice..alhamdulilah...doakan saya di beri kekuatan untk menulis blog lagi :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...