Sunday, September 23, 2012

lari2 ! budak tudung labuh !

orang A : "fuyooo...budak tudung labuh weh..budak tudung labuh...lari2"
budak tudung labuh : asal diorang tengok aku macam aku nie hantu ??(dalam hati) =='
orang B : kau nie takut dekat budak tudung labuh ke dekat Allah nie ? kenapa nak lari pulak ?
orang A : errrr...
orang B : pyhsico ke apa kau nie ? dia bukan buat apa pun....aku lagi tenang bila tengok depa ada la...
orang A : a'ah kan...buat apa aku takut kan...
orang B : lol ! =.='
budak tudung labuh : ^_^


pst : takutlah Allah,bukan takut budak tudung labuh..hehe :P

1 comment:

  1. im not sure..tp ikut pnglaman saya, rarely keadaan itu brlaku dihadapan saya.. regularly ppl respect pmpn yg bertudung labuh.... even member2x saya yg agak gila2x pun respect mrk...

    A little advice frm me. Respect ourselves so others will respect us.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...