Sunday, January 4, 2009

~KESAH AKU DAN KENGKAWAN YG GLEWR!!..haha

kata orang...cinta biar satu tapi kawan biar beribukan...huhu...bukan snag oo nak carik kwan2 yg btoi2 fham kta...tpi...bla kta dah dok ostelll dah mcm fmly da pon...mkan sama2...tido sama2...mandi pon sama2...eh2...tpi blik air len2 larh...muahaha...xD

nie aku tunjuk skit muka2 kgkwaN aku yg sumanya glwer2 blaka...huhu...tpi bukn suma kwan2 hostel aku...kwan2 fs...yg sumanya besh2 blaka..slmat menegok..ahakz..bt ili nadiah...sherah dah menfemoskan muka kamooo...hohoho...xD

~eja n norie...my besh fwen...~

~aufa n mun...kwan gelak ketwa aku...agak riuh bla ngan depa..hehe~

~k.wawa dgan sahabatnyier yg aku x taw pon nma per..hehe...tmpat aku carik pasal...huhuhu..agak mnjer ngan diew..=)~

~with my besh fwenz~

~rakan2 seperjuanganku...uhuh~

~sayang kamoo suma....=)~

~ha...yg baju wana putih 2 dah jadik kwanku...yg spoting jerk...huhu...yg wna meyah aku x knal..hehe~

~with sarah n yana~

~kami dah bebas dri pmr!!!...huhu~

~my besh fwen 2...pkah ngah mkan...heheh~

huh...aku mtak maap klo spew gambonyer yg x tersiarnyer eh...hehe...bukn pew...kwan aku agak rmai...jdik tkut pnjg ngat...jgn cdih2 taw...hehe...pew2 pon....aku sayang kwan2 aku suma...luv u all!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...