Thursday, January 1, 2009

SELAMAT TINGGAL 2008...

~kamo lapor...haha~

~kenangan bersama kegkawan lam dorm~

~reunion~

~study2!!...pmr dah nak dkat...huhu~

~GOLLLLL!!!!!!!~

~lam klas 3 harmoni~

~kenangan kawad(2008)~


nielarh sdkit2 gambo2 kngan 2008~~~~~~

hurmmm...sdeynyer nak tggal 2008....byk kngan yg aku x ley nak lupa...mcm2 kngan...thun 2008 larh thun pling brmakna aku rsa...thun yg pnah bt aku bgtu gmbra...dn juga thun yg pnah bt aku sdih glew...x pnah aku rsa mcm mna aku pnah rsa msa thun 2008...pnuh ngan suka.duka khidupan..huh...aku akan tetap merindui 2008!!!...2008 tlah byk memtangkan lgi hdupan aku...byak sungguh jasa 2008...alangkah bestnyer klo msa yg dlu undur blik...aku fkir2 blik...nyesal sgt...nyesal2...tpi x pala..ada hikmah di sebalik kjadian...aku akn ttap merinduinya...akukan pgg janji aku dn dy..huh...sgguh mncbar keimanan ku...sguh mncbr ksabaranku...aper2 pon...tiada penggatinya dlm hati ku...

kwan2...rndu suma kwan2...arap2 ukuwah kita suma akn trus trjalin...lbih akrab...lbey kuat...aku sayang suma!!!
akak2 suma...akukan ttap merindui saat kita bt lawak yg agak lwak x kire d mna berada...ahakz..
selamat tinggal 2008!!!!
trlalu byk kngan mnis yg susah sgt aku nak lupa..
aku xkan lupa jasamu whai 2008!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...