Wednesday, December 31, 2008

PENANTIAN BERAKHIR.....agak mneyedihkan..


SALAM SUMA....ku ucapkan tahniah pda kwan2 kui yg berjaya....truskan perjuangan eh...huhu...ermmmmaku nyer result???...agak menyedihkan ler...dpt 4A4B  jerkk...but...neway....alhamdulilah...aku bersyukur kpda Allah bb bgi aku result yg sderhana 2...adil...2....hehehe.a ada 4 b ada 4...nti spm aku kan bt yg terbaik lgi....

apa2 pon....aku nak ucap trma kasih bt cikgu2 ku yg trsayang sbb x pnah pnat2 n ltih2 mngajar kmi suma f3 smpi kmi brjya...kmi pham...jasa guru sgguh bykkk...kmi thutang budi dgan cikgu2...klo x dak ckgu...kmi x brjya mcm nie....1 g aku x sgka jugak sains ngan math aku ley dpt B...bb sblum nie slu yg 2 truk...slu filll...alhamdulilah...brkatb usha aku...doa kwan2...guru2...mak ayah...aku x dak c...or n above than that...

pas 2...tahniah kat mber2 aku yg dpt straigth A....

~munirah

~zafira

~nabila

n saper g eh...rmai larhhhlbih kurang 30 lbey kan...

aini!!!...TAHNIAH!!!...

kwan2 ostell.... yg len...aper2 pon...kta kan bt yg terbaik tuk spm plak!!!...caiyok2...huhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...