Friday, December 5, 2008

ALLAH NAK MENGUJI AKU RUPANYA..

assalamualaikum...
ha...rinie brulah aku sdar btapa sygnya Allah kt hmbanya..aku nie yg slalu leka...huk..xgeti nak sbar...2 bru dpt dmm...dah dk merungut...huhu...ermm...pa g eh...haaa...rinie aku bru blik dri penang...g amik ank saudara kesayngan aku 2...rindu glar thap gaban...hekhek...huwaaa...ltey gler...pala nie berdenyut2 mcm besala..tpi...sabar....huu..pas blik umah aku trus tido smpi x sdar...glewr pya ltey..tgk2 da pkol 4...adey...aku x slat g!!!...cptlah aku msuk kat blik air iatu tmpt yg pling aku bnci...hahaha...alhamdulilah...setel da...tapi kpla ku msih sakit...smpi lah mlm ne...xpala...ada hikmahnyer 2...msti aku da smthing wrong nie...da la aku mkan ais lgi...brtmbh2 lah...hahaha...gler punya aku!!!..si fya plak ajak aku p merata2...adeh...lteynya...tpi x pala...ciyan dykan...aku hrap dy bsaq nti jdi lbey bek dr aku...amin...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...