Tuesday, December 2, 2008

keluargaku yg bahagia...


nielarh fmlyku...time nie mmg sdih gler...abgcik aku dah nak brlepas p south afrika...mmg larh kmi slu gado...tpi air dicincang x kan ptuskan...aku rindu kat dy nie...huhu...xdak sapa dah nak join abg aku sowg lgi 2 ngco aku...huhu....sob~...aku da 1 mak n 1 ayah...hehe...2 kakak,2 abg,2ank saudara...huhu...completkan???...cuma adk jer larh aku kna redha...adik ku yg tersyg mniggal dlm prut lgi...huhuhuwaaaaa....sdiey...tpi aku redha jer...Allah tawu apa yg dy lakukan kan...aku ada abah yg sgt bek...tpi ska sggoh kaco aku....bla abah aku n 2 lgi abg aku digabungkaan....hancus aku di buat depa...haha...akukan adek!!!...apakan daya...huhu..aku juga punya mama yg bek sgt dgn ank2...caring...loving...xpnah bt ank2 sdih...slu bt ank2 gmbra...mama aku lah slalu saport aku...huhu...sayanggg mama...hikhik...aku punya 2 owg akak yg keeekter mereka begitu berbeza...haha...mcm mna 2???...sowg mmg grang...sowg lgi slalu kna buli ngan aku...haha...buknlh buli...dy mmg bek...nmya kaksyu...rajin gler...eh...dy bcakan kembang pulok...kihkihkihk...aku pulok da soeg abg ipar...mmg bek gak...diam jerrrrrrrrr....sesuailarh ngan akak ku 2...hahahaha...hsil perkahwinan akak aku yg first n abg iparku...aku da dpt ank...hah???...ank sedaralah...haha...diowg mmg manjer gler...ngan mama aku lgi ler...tpi aku x jelos pon even aku nih bongsu...diowg 2 budak2 lgikan...khihkih..aku syg gler kat depa...nti aku semabang len sal fmly aku...nak rehat tgan sat...hHha...lalalala...k.wawa yg ajq...haha...dy 2 kakak aku jgk...tpi bukn kakak btoi...nak ckap cmna eh???...tya dy sndri...hahaha...kkk.....salammmm...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...