Monday, December 29, 2008

RESULT PMR...

salam suma...huh...lmanya aku x buka comp...rindu bangat..sbnarnya aku bru blik dri klate n ganu jerk....ps 2 comp plak bt hal...huhu...sabar2..dkat klate jugok aku n fmly smpt singgah dkat bukit bungah...huh...mcem2 ador kt c2...jenoh sakit mto melihatnyor...aku g klte....subhanAllah...tnang sungguh...p mno2 pon ado tulisan jawi...eh...asal aku pon tlpeh ckp klate nih...haha..xpala2..kt klate mcm2 ada...mmg btol larh owg kta klate 2 serambi mekah...huh...lbey kure larh 2..haha..sempat jugok fmly aku beli mcm2 brang...kropok larh...mcm2 jugok...huhu..result dah nak kuor nih...aku tkut gler nih...tawaktuAllah...tkut sungguh...

~apalarh agak2nya bla aku kan dpt result nti...

~berlari2 dkat pejabat???...huhu

~senyum sowang2???...huh...aku hrapkan ini larh...

~mengis kesedihan???...tidak...ya Allah...ku mohon padamu ku berserah...

~gelak sowg???...sbbnya mcm x cayo jor reslut aku tuh...hahaha

~trmenung???...agak2nya apo yg aku fikirkan ha???

aper2 jer larh...aku hrap sgt bla aku dpt result aku kan mngis...tpi bukn sbb sdih...tpi sbb thru sbb dpt result yg gempak!!!!...amin ya robbalamin...

DOAKAN AKU KAWAN2!!!

SESUNGGUHNYA DOA BERSAMA LEBIH BEKAT...AMIN....

KPDA KWAN2 KU....SMOGA IMPIAN KITA TERCAPAI!!!

~~~~~kta seorang senior f5 aku...

-tingkat ilmu demi islam dan demi Allah...

-study smart for ur own future

-respect your parents n teacher

-love ur self..

e2larh kta2 dri slah sorang senior f5 ku...kmi simpan lgi lor k.aj...knangan...huhu...

hrap2 senior f5 pown dpt result yg elok eh...slmat menempuhi kehidupan baru!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...