Monday, June 8, 2009

hary bhagier bOatku.....

assalamualaikum...kwan2ku....aku nak ucap trimas sbb x lupa kt aku...msih igt kt ku...hari jadi ku...yg ker 16....pda 7jun...dah tua aku nie yerk...hahaha

jasa korang tetap dikenang...hehe...

thun nie aku gmbra gak sbb byk ucapan aku dpt...dri org2 yg x disangka2 pon...huhu...tq2...thru aq...

dan aku plak dpt call fre dri maxis...aper lgi....

setiap saat bermakna buatku...ahahahaha...aku call abih 1 malaysia trmasuk sbah srawak...ahahaha

kta org rezeki jgn di tolakkan...hehe....

pas 2 celcom upax lak aku dpt smggu cal...hehe...bhgia sgguh aku thun nih...huhu...tpi aku yg x beshnyier akit mta lorh...mta ku pedih bb lma x pkai spek..

nie suma gara2 mser g lwan bla bling negeri..

cm mna tah leh ilang...pyala syg..

kengan ku dgn spek mta 2...sob2...huhu...aper2 pon msti ader hikmah kan spek mta aku 2 meghilang...sabar jer lah..hekhek..

2 ja aku nak gtau kt korang pda coteran kli nie..

aku nak kta yg besday thun nie amat brmkna buatku di samping org yg TERSAYANG>>..

LUV All....AKU X KAN LUPA JASA2 KORANG SUMA..

BUAT MAMA N ABAH...yah tetap sayang...huhu

wah...cam ucapan lak..hahaha...k lah...dah merapu dah nie...huhu...papai...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...