Friday, October 7, 2011

kata2 beliau penuh hikmah dan pengajaran...

assalamualaikum wbt ^^

hijrah...menjadi lebih baik dari semalam..itulah yang terjadi kepada sorang hamba Allah yg dulunya sangat terkenal dengan lakonannya di spanar jaya...tapi akhrinya dia mula sedar apa yg dia telah lakukan dan betul ker cara hidupnya itu islam atau hanya di status ?

itulah dia kak wardina safiyyah....sapa tak kenai angkat ibu jari ? kalau korang ramai2 angkat ibu jari lagi tersebarlah entry nie kat fesbuk...kan  bagoih? kan ? hehe~~

alang suka dengan pendirian dia dan cara dia bercakap...even dia kena kutuk cow2 punya dengan artis pasai dia teguq artis ka pa benda yang artis tak suka ka...dia tetap kuat....tabik spring dengan kak wardina nie !

alang ada nak kongsi ayat2 yang sempat di curi dalam satu video nie...tentang penghijrahannya...ini dia video tu...

‎' klu kita berubah untuk jadi baik, Allah akan hantar orang2 yang baik untuk bersama2 kita.'




‎"Apabila mereka tertipu di dunia ini dan merasakan bahawa keseronokan dunia ini - pergi kelab malam, pergi minum arak, pergi enjoy, pergi tgk konsert inilah dia yg mereka merasakan bahawa yg memberikan mereka kegembiraan. Tetapi kan, bila habis je, mereka dah tak gembira. Bila dah habis je satu function tu dah takde seronok2 tu, mereka tak gembira. Cari lagi cari lagi . Sampai bila?"


serius rasa cam nak nangis pun ada dengaq dia cerita....alhamdulilah...alang menyokong apa yang dia buat...insyAllah...semoga Allah memberi kekuatan kepadanya dan tak tarik balik hidayah dari diri dia...mereka...anda..dan alang sendiri...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...